Wednesday, April 13, 2011

TeRasA KeHilaNGan yAng AmaT meNdaLaM... (ben)

selepas pemergian dirimu..
terase sunyi pula hati..
selalu aku selalu tertanya2
kemana pula kamu membawa diri..
sekejap di barat, kadang2 di timur..

terasa kosong...
menunggu post mu di FACEBOOK..
kadang2 geli hati membace..
Gambar2 di setiap destinasi yang kamu kunjungi..

Ben.. thony... anthony...
Name yang selalu saya panggil kamu..
kamu pernah tanya saya..
"WHO I am?"

dan jawapan saya
"a Person... A Friend that i wanna Keep until i die.."

bila bersama dgn kamu..
terasa hati terlalu tenang..
kamu seseorang yang saye rase selesa untuk berkawan..

bile saya tanya
"can i be your bestfriend?"
u said..
"of course u can.."

the beautiful moment i had with you..
never be forget...
never and ever,...

No comments:

Post a Comment